Liput

Tervetuloa lippuoppaaseen. Luethan ohjeet huolella.

Lipunmyynti avataan keskiviikkona 16.11.2016 kello 18.00. Tänä vuonna Skynett Langames -tapahtuma on ottanut käyttöön uuden PMS -järjestelmän lippujen myyntiin sekä muihin toimintoihin. Rekisteröityminen PMS:ään on jo auki, mutta lippuja voi ostaa vasta keskiviikkona kello 18.00 alkaen.

Linkki lippukauppaan: Skynett PMS

Skynett Langames 2016 lippujen hinnat:

Konepaikka 25€/kpl
Sisäänpääsy 5€/kpl, myynnissä vain tapahtumassa.

Ennakkovarauksessa maksutapana on verkkomaksu seuraavista pankeista: Säästöpankki, POP-Pankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Aktia, Osuuspankki, Nordea ja Danske Bank

Rekisteröityminen

Mene sivulle https://kauppa.skynett.fi/ ja tee tunnukset järjestelmään. Mikäli sinulla on jo tunnukset PMS:ään (Gyostage, Getonline tai Sawolan -tapahtumista) et tarvitse uusia tunnuksia, vaan voit kirjautua jo olemassa olevilla tunnuksilla. Huom! Viime vuosina käytetyt Moya -tunnukset eivät toimi PMS:ssä.

Lipun ostaminen

1. Kirjaudu sivulle https://kauppa.skynett.fi/
2. Valitse vasemmasta valikosta Kauppa -> Salikartta
3. Valitse haluamasi paikka, tai ryhmänjohtajana kaikki paikat ryhmällesi ja paina Lisää ostoskoriin.
4. Tarkista että tilaus on oikein ja siirry valitsemaan maksutapa
5. Valitse maksutapa ja maksa konepaikat. Järjestelmä pitää valittuja paikkoja varattuna 10 minuutin ajan, jonka jälkeen paikat vapautuvat myyntiin, mikäli niitä ei ole maksettu.

Ryhmät

Ryhmänjohtaja ostaa liput samalla tavalla, kuin yksittäiset käyttäjät. Muista valita salikartasta kaikki ne konepaikat, jotka haluat ostaa. Ryhmänjohtaja voi siirtää liput muille ryhmäläisilleen oman ryhmän hallinnasta, painamalla Siirrä lippu -painiketta. Jokaisella ryhmäläisellä tulee olla tunnus PMS:ään ja oma lippu siirrettynä ennen tapahtumaan saapumista.

Varaustilannne

Varaustilanne

Ongelmatapaukset

K: En saanut vahvistussähköpostia rekisteröityessäni PMS:ään. Mitä teen?
V: Joissakin tapauksissa järjestelmän lähettämä vahvistussähköposti voi päätyä roskapostikansioon. Tarkistathan roskapostisi, mikäli olet tehnyt rekisteröitymisen, mutta et ole saanut vahvistussähköpostia. Gmailissa roskapostikansio löytyy osoitteesta https://mail.google.com/mail/u/0/#spam Mikäli vahvistussähköpostia ei löydy roskapostista, ota yhteyttä helpdesk@skynett.fi ja kerro sähköpostisi sekä nimesi, niin suoritamme aktivoinnin manuaalisesti.

K: Maksuni verkkopankissa epäonnistui. Salikartta näyttää, että joku on kerennyt varata paikat minun jälkeeni?
V: Paikat tulevat järjestelmään varatuksi siinä kohtaa, kun painat ”Luo tilaus ja siirry maksamaan”. Mikäli maksu jostain syystä verkkopankissa epäonnistuu, tai suljet vahingossa verkkopankin, siirry kohtaan Kauppa -> Tilaukseni ja katso löytyvätkö varaamasti paikat vielä tililtäsi. Jos paikat löytyvät, voit vielä maksaa konepaikat.

K: Olen ostanut liput ryhmälle. Kuinka saan annettua liput muille ryhmäläisille?
V: Kirjaudu sisään PMS:ään ja mene oman ryhmäsi hallintaan. Voit antaa liput muille ryhmäläisille Siirrä lippu -painikkeella.

K: Ehdin jo ostaa liput, mutta haluan vaihtaa paikkani toiseen kohtaan salissa. Miten toimin?
V: Konepaikan siirtäminen onnistuu ainoastaan järjestäjien toimesta. Ota yhteyttä helpdesk@skynett.fi, niin katsotaan yhdessä, voidaanko paikkoja vielä muuttaa. Konepaikan siirtämisestä perimme toimenpidemaksun 5€/siirretty konepaikka.

Kaikissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä: helpdesk@skynett.fi

Tapahtuman järjestäjä pidättää oikeudet mahdollisiin muutoksiin.