Lippukauppa

Lipunmyynti aukeaa 20.11 klo 18:00! Lippuja myydään kovaa tahtia joten varaudu hyvin.

 

Lippukauppa osoitteessa: https://skynett.liput.io

 

Usein kysytyt kysymykset:

K: Maksuni epäonnistui. Salikartta näyttää, että joku on kerennyt varata paikat minun jälkeeni?
V: Paikat tulevat järjestelmään varatuksi siinä kohtaa, kun siirryt maksamaan. Mikäli maksu jostain syystä epäonnistuu, tai suljet vahingossa sivun, paikat vapautetaan takaisin myyntiin hetken kuluttua kun maksu ei ole kirjautunut.

K: Olen ostamassa lippuja ryhmälle. Kuinka saan annettua liput muille ryhmäläisille?
V: Lippuja ostaessa sinulta kysytään lippujen omistajat, joille lähetetään lipunlunastuslinkki tekstiviestinä maksun jälkeen. Mikäli et voi syöttää lippujen omistajia oston yhteydessä, lippujen siirto tapahtuu omasta e-lippu linkistäsi. Linkki on lähetetty puhelimeesi tekstivistillä maksun jälkeen, ja voit löytää kaikki tunnuksellasi olevat liput sieltä. Liput voi siirtää Siirrä lippu -painikkeella.

K: Ehdin jo ostaa liput, mutta haluan vaihtaa paikkani toiseen kohtaan salissa. Miten toimin?
V: Konepaikan siirtäminen onnistuu ainoastaan järjestäjien toimesta. Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, voidaanko paikkoja vielä muuttaa. Konepaikan siirtämisestä perimme toimenpidemaksun 5€/siirretty konepaikka.

K: Olen hävitänyt e-lippu linkkini koska puhelimeni vaihtui ym. Miten toimin?
V: Mikäli olet hukannut oman lippusi, voit tilata e-lippu linkin lähettämällä tekstiviestin LIPUT 10 numeroon 045 73973973. Mikäli numerollasi on lippuja, saat paluuviestillä linkin tunnuksellasi oleviin lippuihin.

Kaikissa lipunmyyntiin liittyvissä ongelmatapauksissa ota yhteyttä.