CS:GO

Counter-Strike: Global Offensive

Ilmoittautuminen

Turnaukseen ilmoittautuminen alkaa 1.12.2016 ja loppuu 20.12.2016. Turnaukseen pääsee liittymään täältä: https://kauppa.skynett.fi/
Turnaustiedot

Finaali peli 28.12.2016 klo 22.00

Serverit:
85.188.8.20:27015 Skynett #1
85.188.8.21:27015 Skynett #2
85.188.8.22:27015 Skynett #3
85.188.8.23:27015 Skynett #4
85.188.8.24:27015 Skynett #5
85.188.8.25:27015 Skynett #6
85.188.8.26:27015 Skynett #7
Salasanat servuille on: matsi
Bracket – PNG (päivitetty 28.12.2016 klo 19:43)

Yleiset tiedot

Kaikkien turnauksiin osallistuvien tulee olla lukenut ja ymmärtänyt nämä alla mainitut säännöt, minkä lisäksi pelaajilta odotetaan urheilijamaista käytöstä. Epäurheilijamaisesta käytöksestä seuraa rangaistus. Turnausjärjestäjällä on päätäntävalta kaikissa sääntöjen riketilanteista ja rangaistuksista. Turnausjärjestäjä voi laittaa turnauksen tauolle vakavan teknisen ongelman tai esimerkiksi sairauskohtauksen vuoksi.

Turnaus pelataan double-elimination -ottelujärjestelmällä, eli 2 tappiota ja tiimisi on ulkona turnauksesta. Bracket julkaistaan pian ilmoittautumisen päätyttyä. Turnauksen järjestäjät sijoittavat osallistujat kaavioon katsomaansa paremmuusjärjestykseen.

Säännöt on SEUL ry:n viralliset säännöt
18.1.2016

Yleiset säännöt

  1. Peli: Counter-Strike: Global Offensive (Valve)
  2. Pelimuoto: mr15
    1. Yhteensä 30 kierrosta, 15 kierrosta molemmille joukkueilla molemmilla puolilla.
    2. Kierrosaika: 1 minuutti 55 sekuntia
    3. Pommin ajastin: 40 sekuntia
    4. Ensimmäinen joukkue, joka voittaa 16 kierrosta varsinaisella peliajalla, voittaa ottelun.
    5. Jokaisen kartan jälkeen pelataan jatkoaika, jos kartta muuten päättyy tasan.
      1. Joukkueet vaihtavat puolia varsinaisen peliajan jälkeen. Ensimmäinen joukkue joka voittaa 4 kierrosta jatkoajalla voittaa ottelun
      2. Pelityyppi: mr3
      3. Aloitusraha: $10 000
      4. Jatkoaikoja pelataan kunnes voittaja on selvillä.
  3. Joukkuekoko: 5 vs 5

 

Pelin säännöt

  1. Keskeyttäminen
    1. Keskeyttäminen on sallittua vain odottamattomien teknisten ongelmien vuoksi ja vain kierroksen lopussa (“Terrorists/Counter-Terrorists win”).
    2. Ainoastaan pelin keskeyttänyt pelaaja saa jatkaa sitä, elleivät ottelun toimihenkilöt toisin sano.
    3. Keskeytysten (joiden pituus voi olla yhteensä 60s ottelun aikana) käyttö on sallittu esimerkiksi taktisiin taukoihin.
    4. Jos vähintään kolme pelaaja ei kykene jatkamaan ottelua teknisten ongelmien, kuten palvelimen tai verkon toimimattomuuden takia:Jos kolmas kierros ei ole alkanut, ottelu aloitetaan alusta.Kolmen kierroksen jälkeen ottelua jatketaan aloitusrahalla $6 500.
    5. Mikäli tekniset ongelmat johtuvat pelaajan omasta laitteistosta, voidaan peli laittaa tauolle enintään kymmeneksi minuutiksi. Tämän jälkeen peliä jatketaan huolimatta siitä, onko puuttuva pelaaja pelikykyinen vai ei.
  2. Kranaattien määrä
    1. Yhteensä 4; muodostuen seuraavista:
      1. Flashbang: 2 max
      2. HE-kranaatti: 1 max
      3. Savukranaatti: 1 max
      4. Molotov/Incendiary: 1 max
      5. Decoy: 1 max.
    2. Kranaattien uudelleenosto ei ole sallittua.
  3. Muut säännöt
    1. Pommin asettaminen joukkuetoverin avustuksella (esimerkiksi ’boostauksella’) on kiellettyä, ja siitä seuraa rangaistus.
    2. Pommin purkaminen ilman, että sen näkee edes osittain (esimerkiksi seinän läpi), on kiellettyä, ja rangaistavaa.
    3. Skriptat ostoskriptoja lukuunottamatta ovat kiellettyjä, ja niistä seuraa rangaistus.
    4. Yhteyden katkaiseminen tahallisesti pelin aikana on kiellettyä, ja siitä seuraa rangaistus.
    5. Konsolin käyttö on sallittua. Seuraavat parametrit oltava pelaajalla asetettuina: rate 128000 (vaihtoehtoiset: 104000 ja 80000), cl_cmdrate 128, cl_updaterate 128, cl_interp 0, cl_interp_ratio 1, weapon_debug_spread_show 0, cl_bobcycle 0.98 ja cl_hideserverip 0. Palvelimessa on oltava asetettuna sv_accelerate 5.5, sv_friction 5.2 ja sv_stopspeed 80
    6. Oman pelin streamaaminen on sallittua 3min viiveellä, mikäli järjestäjät erikseen ovat sen sallineet.
    7. Palvelimella tulee olla deathcam ajastin asetettu 2 sekuntiin sekä erän jälkeinen aika (end of round delay) 5 sekuntiin.

 

Karttavalikoima

  1. de_dust2
  2. de_train
  3. de_mirage
  4. de_overpass
  5. de_cobblestone
  6. de_cache
  7. de_nuke

 

Aloituspuoli ratkaistaan puukkokierroksella.
Jokaiselta pelaajalta vaaditaan demon nauhoittaminen ongelmatilanteita varten.

Muilta osin järjestäjä päättää asioista kiistatilanteissa. Admin on aina oikeassa.

Adminit:

Matti Tirkkonen (MaggaraMaza)

Jos sinulla on kysyttävää turnauksesta voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse matti.tirkkonen97@gmail.com
Minut saa kanssa kiinni discordissa. Käyttäjänimi: MakkaraMasa#8551